IVA

Foro abierto sobre el funcionamiento y configuración del programa de gestión QFACWIN.
Espacio de cooperación e intercambio de información para los usuarios de la versión gratuita de QFACWIN que no disponen de soporte.

Moderador: silma

jomvima
Usuario Básico
Mensajes: 1
Registrado: Dom 21 Oct, 2007 11:26 pm

IVA

Mensajepor jomvima » Dom 21 Oct, 2007 11:29 pm

Hola, sóc nou i estic mirant si em pot interessar aquest programa.
La meva pregunta és si un cop creada una factura, per exemple, amb el 16% d'IVA, el puc canviar al 7%. Sóc constructor i facturo amb aquests dos tipus d'IVA.

macs
QFACWIN Team
Mensajes: 53
Registrado: Mar 05 Abr, 2005 1:26 pm

Mensajepor macs » Lun 22 Oct, 2007 11:52 am

Hola,

Per poder-se, si que es pot (modificant la factura i canviant els IVAs que hagis aplicat), però crec que el correcte, sería treballar amb els dos tipus d'IVA alhora, a la mateixa factura. En una mateixa factura del QFACWIN, pots aplicar fins a 3 tipus d'IVA diferents. Es que si vas canviant l'IVA de les factures un cop emeses, t'acabaràs fent un embolic fiscal, no?

Per fer-ho correctament, hauríes de crear 2 tipus d'IVA diferents (un pel 16% i l'altre pel 7%) i aplicar-los a la factura quan correspongui. El propi programa, ja te'ls separarà i te'ls calcularà convenientment abans de totalitzar. Per crear els tipus d'IVA, ves a: Menú principal -> Arxius -> Tipus d'Impost.

Salutacions


Volver a “Foro general de QFACWIN”

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 35 invitados