En albarans i factures no surt reflectit el IVA

Foro abierto sobre el conector de PrestaShop de QFACWIN.
Espacio de cooperación e intercambio de información para los usuarios de la versión gratuita de QFACWIN que no disponen de soporte.

David
Usuario Básico
Mensajes: 1
Registrado: Jue 03 Oct, 2019 1:13 pm

En albarans i factures no surt reflectit el IVA

Mensajepor David » Jue 03 Oct, 2019 1:28 pm

Bones,

He estat seguint les pases per creació d'empresa nova amb el programa gratuït QFACWIN. He inclòs els meus clients amb totes les seves dades (Indicant Tipus IVA que he creat, del 21% - Opció 1). He inclòs tots els meus productes (Indicant "Tipus IVA Venda" i "Tipus IVA Compra" amb la opció 1 del 21%). He elaborat albarans i ja en aquest el IVA no es veu reflectit, ni en la Suite del Albarà. He realitzat algunes factures, de diferents clients, i tampoc surt reflectit. Fins i tot he estat mirant les empreses que sortien per defecte al programa, les factures i els albarans, copiant les seves opcions, en diferents apartats, i en aquestes si que surt reflectit el IVA, ja sigui en la Suite com en paper. Per descontat no tinc marcat cap opció del tipus "exempt de IVA" o similar. I ja no sé que més probar, algun consell a seguir?
Moltes gràcies!

sonia
Usuario Básico
Mensajes: 21
Registrado: Mar 05 Abr, 2005 1:26 pm

Re: En albarans i factures no surt reflectit el IVA

Mensajepor sonia » Vie 04 Oct, 2019 11:57 am

Bones David,
Mira les dates d'aplicació del tipus d'impost. Quan fas un document es revisa la data del document i les dates d'aplicació dels tipus d'impost. Si a l'impost has posat una data de fi que ja ha passat, com que no hi ha cap % definit per la data actual surt a 0.
salut!


Volver a “Foro de integración de QFACWIN con PrestaShop”

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 16 invitados

cron